Introkurs i CrossFit

Introkurs

Om du aldri har prøvd CrossFit før eller om du har trent noe CrossFit og ønsker grundig veiledning innen øvelser og teknikker – så er dette kurset for deg.

Dette er et 2-timers kurs hvor våre dyktige instruktører går gjennom teknikk og øvelser som brukes på timene våre. Her får du personlig oppfølging, instruktørene vil se hva du trenger å øve mer på for å få enda bedre teknikk.

Kurset går blant annet gjennom de 9 fundamentale øvelsene i CrossFit. Dette er 3 knebøy (squat) øvelser, 3 pressøvelser og 3 markløftøvelser. Du lærer sikker teknikk, får råd om hva du må øve mer på og hvilke skaleringer som passer deg. Kurset avslutter med en kort WOD (Workout of the Day).

Kurset er gratis for eksisterende medlemmer. For ikke-medlemmer koster kurset 699,- og får du ut måneden med trening inkludert.

Introkurs i CrossFit
  • Varighet: 2 timer
  • Pris ikke-medlemmer: 699 kr
  • Kurset er gratis for eksisterende medlemmer
  • Teknikk innen de fundamentale øvelsene i CrossFit
  • Avsluttes med en WOD
Påmelding epost (ikke-medlemmer)
Påmelding for medlemmer

Timeplan

Neste CrossFit-introkurs er

  • Torsdag 26. juni (19-21)
MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info
MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info

Våre timer

Tabata
Styrke Utholdenhet

Tabata

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Basic WOD
Styrke Teknikk Utholdenhet

Basic WOD

Timen som fokuserer på teknikk og grunnleggende styrke.

BedriftsWOD
Bevegelighet Cardio PT Styrke Utholdenhet

BedriftsWOD

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Personlig trener/PT time
PT

Personlig trener/PT time

PT – for deg som ønsker å starte opp med trening, nå bestemte mål og…

Teknikktime

Teknikktime

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Open Gym

Open Gym

Egentreningstime - kjør WODs du ikke rakk , øv på geiter eller tren eget styrkeprogam.