Tabata

Tabata-intervaller (HIIT)

En Tabata-økt er åtte intervaller på 20 sekunder med jobbing og 10 sekunder pause av en øvelse. Dette er form for høyintensitetstrening (også kalt HIIT).

Dette er en effektiv intervalltrening hvor du får kjørt enklere øvelser for hele kroppen. Du vil få trent både styrke og utholdenhet.

Timen er lagt opp slik at vi holder på i 45 min, dermed er timen perfekt for deg som gjerne vil få trent kort og effektivt.

Eksempel på ett intervall med Tabata med situps, burpees og pushups, vil si at du først gjør situps i 20 sekunder og hviler 10 sekunder. Repeteres 8 ganger. Deretter gjør du burpees i 20 sekunder og hviler 10 sekunder (8 runder). Tilslutt gjør du da pushups på samme vis: 20 sekunder på – 10 sekunder hvile (8 runder).

Tabata WOD
  • 8 intervaller på en øvelse: 20 sekunder på – 10 sekunder hvile
  • Høyintensitetstrening (HIIT)
  • Treningstime som er ferdig på 45 min
  • Kort, men effektiv trening
  • Enklere øvelser for hele kroppen
  • Styrke og kondis i ett
Book plass på time

Timeplan

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info
MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info

Våre timer

Tabata
Styrke Utholdenhet

Tabata

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Basic WOD
Styrke Teknikk Utholdenhet

Basic WOD

Timen som fokuserer på teknikk og grunnleggende styrke.

BedriftsWOD
Bevegelighet Cardio PT Styrke Utholdenhet

BedriftsWOD

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Personlig trener/PT time
PT

Personlig trener/PT time

PT – for deg som ønsker å starte opp med trening, nå bestemte mål og…

Teknikktime

Teknikktime

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Open Gym

Open Gym

Egentreningstime - kjør WODs du ikke rakk , øv på geiter eller tren eget styrkeprogam.