Gymnastikk

Gynmastikk

Øver vi nok? Som mange vet, så handler CrossFit i stor grad om å trene variert, men hvor variert trener du egentlig? Hva med de øvelsene du ikke helt klarer? Og varierer du på intensiteten? Eller løfter du så tungt du klarer eller bare pusher puls og pust så hardt du bare kan.

Det er helt vanlig å låse seg litt fast til det man er vant til, også crossfitere. Mange gir stort sett bånn gass, samtidig som vi mange sliter litt med gymnastikkøvelsene, og synes det er vanskelig å utvikle seg der.

Det er det dette gymnastikktimen er til. På timen vil man terpe på teknikk og gjøre øvelser som vil gjøre deg sterkere i disse øvelsene: kipping, pullups, toes 2 bar, handstand osv.

Timene har noe lav intensitet for fokuset er å øve.

Det å lære seg nye bevegelser/teknikker er ikke optimalt å gjøre under selve øktene våre, hvor man har fokus på klokka, trene hardt og bli sliten. Da sitter ikke teknikken spesielt godt.

Målet er at man skal ta noen steg tilbake, få noen flere triks i ermet, slik at de normale WOD’ene skal gå enda fortere og mer effektivt… Og med det bli litt ekstra vonde 😉

Disse timene anbefales ikke hvis du ønsker å komme på prøvetime eller prøver CrossFit for første gang. Da anbefaler vi å prøve vanlig time (wod) – og spesielt torsdager, da har vi Bring a friend hele kvelden 🙂 

Gymnastikk WOD
  • Øv på ting du ikke kan
  • Terpe på skills
  • Bygg styrke for de riktige øvelsene
  • Bryter opp øvelsene i ulike deler
  • Fokus på riktig innlæring
  • Lav intensitet – kvalitet i fokus
Book plass på time

Timeplan

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info
MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info

Våre timer

Vektløfting
Vektløfting

Vektløfting

En time med teknikkterping på snatch, clean og jerk.

BedriftsWOD
Bevegelighet Cardio PT Styrke Utholdenhet

BedriftsWOD

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Personlig trener/PT time
PT

Personlig trener/PT time

PT – for deg som ønsker å starte opp med trening, nå bestemte mål og…

Gymnastikk

Gymnastikk

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Open Gym

Open Gym

Egentreningstime - kjør WODs du ikke rakk , øv på geiter eller tren eget styrkeprogam.

WOD
Cardio Styrke Utholdenhet Vektløfting

WOD

WOD = Dagens treningsøkt. Ingen dag er lik og du får trent hele kroppen.