Vektløfting

Vektløfting

På denne timen fokuseres det på de olympiske løftene Snatch, Clean og Jerk. Du får personlig veiledning på hva du trenger å øve på.

Coachene på timen vil se på teknikk og timing av løftene dine. Dette vil hjelpe deg videre i øvelsen om du føler du står litt fast.

Timen passer for både nybegynnere og for de som har trent en stund. Som nybegynner anbefaler vi deg å delta, slik at du lærer de riktige detaljene fra start og du får mer ut av løftene tidlig. Men bør kunne løfte markløft og knebøy riktig først.

Vektløftingtime
  • Fokus på olymiske løft som: Snatch, Clean og Jerk
  • Få hjelp med teknikk og timing
  • Personlige tilbakemeldinger på løftene
  • For både nybegynnere og erfarne
  • Knebøy og markløft bør beherskes først
Book plass på time

Bilder

Timeplan

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info
MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
Click on the class name to get additional info

Våre timer

Vektløfting
Vektløfting

Vektløfting

En time med teknikkterping på snatch, clean og jerk.

BedriftsWOD
Bevegelighet Cardio PT Styrke Utholdenhet

BedriftsWOD

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Personlig trener/PT time
PT

Personlig trener/PT time

PT – for deg som ønsker å starte opp med trening, nå bestemte mål og…

Gymnastikk

Gymnastikk

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Open Gym

Open Gym

Egentreningstime - kjør WODs du ikke rakk , øv på geiter eller tren eget styrkeprogam.

WOD
Cardio Styrke Utholdenhet Vektløfting

WOD

WOD = Dagens treningsøkt. Ingen dag er lik og du får trent hele kroppen.