Workout of the Day = WOD

WOD står for Workout of the day og er dagens treningsøkt. Ingen dager lik, så du vil få veldig varierende treningsøkter. En vanlig oppbygging av timen er: oppvarming og dynamisk stretching – teknikk- eller styrkedel og en hovedøkt.

Vi følger et treningsprogram som har lange psykluser. Det vil si at noen av øvelsene vil komme mange ganger noen måneder og andre ganger ikke. Dette er for at kroppen trenger variasjon for å bli sterkere. Hovedøkten vil kunne være lange (30-40 min) og andre ganger kortere (4-6 min). Øvelser er alt fra innen kroppsvektstrening, vektløfning, gymnastikk m.m.

Workout of the Day
  • En økt er aldri lik
  • Stryke, kondisjon og gymnastikk
  • En WOD har: oppvarming – teknikk/styrke – hovedøkt
  • Programmeringen følger en lang psyklus
  • Husk påmelding i iBooking
Book plass på time

Bilder

Timeplan

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
17.00 - 18.00 WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00
18.00 - 19.00 WOD18.00 - 19.00
19.00 - 20.00 WOD19.00 - 20.00WOD19.00 - 20.00WOD19.00 - 20.00
20.00 - 21.00 WOD20.00 - 21.00WOD20.00 - 21.00WOD20.00 - 21.00WOD20.00 - 21.00
Click on the class name to get additional info

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LøRDAG SøNDAG
17.00 - 18.00 WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00WOD17.00 - 18.00
18.00 - 19.00 WOD18.00 - 19.00
19.00 - 20.00 WOD19.00 - 20.00WOD19.00 - 20.00WOD19.00 - 20.00
20.00 - 21.00 WOD20.00 - 21.00WOD20.00 - 21.00WOD20.00 - 21.00WOD20.00 - 21.00
Click on the class name to get additional info

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Våre timer

Vektløfting
Vektløfting

Vektløfting

En time med teknikkterping på snatch, clean og jerk.

BedriftsWOD
Bevegelighet Cardio PT Styrke Utholdenhet

BedriftsWOD

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Personlig trener/PT time
PT

Personlig trener/PT time

PT – for deg som ønsker å starte opp med trening, nå bestemte mål og…

Gymnastikk

Gymnastikk

Fokus på riktig innlæring av gymnastikkøvelser. Vi bryter opp øvelser og terper.

Open Gym

Open Gym

Egentreningstime - kjør WODs du ikke rakk , øv på geiter eller tren eget styrkeprogam.

WOD
Cardio Styrke Utholdenhet Vektløfting

WOD

WOD = Dagens treningsøkt. Ingen dag er lik og du får trent hele kroppen.